Help!
Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@phoenixprints.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Herroepingsrecht
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@phoenixprints.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Wanneer u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht, dient u dit formulier ingevuld aan ons te sturen per post of via info@phoenixprints.nl
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Reviews van echte klanten
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. Graag nodigen wij u uit om een beoordeling van onze producten en service achter te laten. Hierdoor kunnen wij (blijven) verbeteren en helpt u anderen om een indruk te krijgen van ons.
WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.
Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.
Levertijd & verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren.
Bestellingen van producten op voorraad die op werkdagen vóór 12.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden.
Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Vaak zijn producten niet voorradig en dan duurt de levering van uw bestelling langer.
Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd.
Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.
De verzendkosten bedragen € 6,95. Bij bestellingen van € 75,- of hoger, betaalt u geen verzendkosten.
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL, DHL of GLS.
Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden.
Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@phoenixprints.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Betaalmethodes
U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– iDeal
– Overboeking
– Klarna
- Mollie
- Factuur
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?
Wat moet ik doen als er iets mis is met mijn bestelling?
Hebben wij een verkeerd product geleverd of is het ontvangen pakket beschadigd? Neem contact met ons op.
Hoe kan ik een geplaatste bestelling wijzigen?
Neem direct contact met ons op als je een geplaatste bestelling wilt wijzigen. Laat ons weten om welke bestelling het gaat en wat u gewijzigd wilt hebben, dan kijken wij wat we voor u kunnen doen.
Waar zijn jullie gevestigd?
Wij hebben geen fysieke winkel waar u langs kunt komen, enkel een webshop.
De producten maken wij op ons privéadres. Gegevens hierover kunt u vinden op de Contact-pagina.
Waarom zie ik geen btw bij de bestelling?
Tot 1 januari 2024 zijn wij gebonden aan de Kleineondernemersregeling (KOR). De KOR is een btw-vrijstelling. Wij mogen geen btw berekenen aan klanten. Ook doen wij geen btw-aangifte en kunnen geen btw terugvragen over onze kosten en investeringen.
Meer over de KOR leest u op de website van de Belastingdienst.
Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?
Per product staat aangegeven welke maten leverbaar zijn. In de productomschrijving proberen wij u een zo goed mogelijk beeld te geven van de pasvorm. Valt het product klein, groot of normaal? Wanneer een product klein valt, kunt u het beste een maat groter bestellen. Valt het product juist groot, bestel dan een kleinere maat.
Tevens plaatsen wij maattabellen bij ieder product. De maattabellen zijn bedoeld als richtlijn. Deze zijn gebaseerd op gemiddelden. Hiermee dient u rekening te houden. Bij twijfel tussen twee maten kunt u beter kiezen voor een maat groter dan een maat kleiner.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen als mijn vraag hier niet tussenstaat?
U kunt ons mailen, bellen, appen, of een bericht sturen via social media. Telefonisch zijn wij slechter bereikbaar in verband met andere verplichtingen. Al onze contactgegevens kunt u vinden op de Contact-pagina.